Son zamanlarda insanlar birçok farklı gerekçe ile mahkemelere başvuru yapmaktadır. Bu başvurular ile birlikte hakkın tam olarak alınabilmesi için gerekli olan unsur iyi bir avukatın bulunmasıdır. Kaliteli bir avukat talep edilen hakkı en iyi şekilde ifade ederek hak kayıplarının önüne geçmektedir. Günümüzde birçok davada haklı olunmasına rağmen avukatlar tarafından yanlış savunma sonucu ceza evlerinde yatmakta olan hükümlüler bulunmaktadır. Bu durumda aranılan avukatın alanında uzman olmasına dikkat edilerek bu şart dahilinde hizmet alınması gerekmektedir.

Diyarbakır başta olmak üzere tüm ilçelerde Diyarbakır ceza avukatı ihtiyacı bulunan tüm vatandaşlara Sozer Hukuk Bürosu olarak hizmet verilmektedir.

Ceza Davaları Arasındaki Farklar Nelerdir?

Davalar istenilen cezaların büyüklüğüne göre değişiklik göstermektedir. Bu anlamda Ağır ceza mahkemeleri, Asliye Ceza Mahkemeleri, Sulh Ceza Mahkemeleri olarak ceza mahkemeleri ayrılmaktadır. Bu mahkemelerin kapsamları ve ceza süreleri birbirinden farklıdır. Bu mahkemelerde davaları bulunan vatandaşlar uygun bir Diyarbakır ceza avukatı bulması gerekmektedir.

Bilhassa Ağır ceza mahkemelerinde alanında uzman bir avukatın savunması cezada fark edecektir. Ağır ceza mahkemelerinde her ne kadar suç sabit olsa bile cezanın hafifletici bazı unsurlar her zaman bulunmaktadır. Bu açıdan her hangi ceza mahkemesi olursa olsun Diyarbakır sınırları içerisinde bir ceza mahkemesi görülüyor ise mutlaka Diyarbakır ceza avukatı bulundurmak gelecek açısından önemlidir.

Başvuru Süreci ve Dava

Davanın açılış süreci ile Sözer hukuk Bürosu olarak konu ile alakalı en uzman avukat bu davaya atanmaktadır. Bu avukat başvuru ve dava sürecini yakından takip ederek müvekkilin haklı bulunduğu konuları en ince ayrıntısına kadar irdelemektedir. Avukatlarımızın gayesi suçun sabit olması halinde bile alınabilecek en hafif cezanın alınmasıdır. Bu konu ile ilgili tüm hafifletici nedenler masaya yatırılarak değerlendirme ayrıntılı bir şekilde yapılmaktadır.