Diyarbakır Avukat

Avukatlık, ülkenin adalet yapısına hakim, hukuk bilgisine sahip insanların yaptığı resmi bir meslektir. Belli başlı kriterler ve yasalar çerçevesinde icra edilmektedir. Avukatlar uzmanlık alanlarıyla ilgili davalara katılarak şahısların ya da kurumların, şirketlerin mağduriyetlerini gidermektedirler. Avukatlık pek çok kola ayrılmaktadır. Bu branşlar ceza

Her Dava İçin Avukatlık Ücreti Aynı Mıdır?

Davaların savunmalarını üstlenen, alanında uzun yıllar eğitim görmüş avukatların ücretleri hakkında kafa karıştırıcı liretatürler mevcuttur. Hangi avukatın ne kadar avukatlık ücreti talep edeceği sorusu davayı açan taraf için oldukça önemlidir. Dosya masrafları, avukatlık ücretleri, diğer giderler ile birlikte oldukça kabarık bir liste

Davalar Uzun Sürer Mi?

Kamu düzenini sağlamak; toplumca birlik ve beraberliğin huzur ortamında yürütülmesi adına kanunlar olmazsa olmazdır. Bir hukuk ülkesi olan Ülkemizde de kanunlar ve kurallar anayasada belirtilen hükümler çerçevesinde uygulanmaktadır. Herhangi bir usulsüzlük veya haksızlık karşısında açılan davaların; Türkiye’de ne kadar sürede sonuçlandığı ise;

Bir Avukata Neden Gereksinim Duyulur?

Avukat; mahkeme süreçlerinde davalı ya da davacı kişilerin süreçlerini takip eden, yapılması gereken tüm yasal işlemleri yapan ve haklarını koruyan kişiye denmektedir. Avukat Olma Süreci Hakkında Genel Bilgi  Avukat olmak isteyen kişilerin hukuk eğitimi veren üniversitelerin ilgili birimlerinden mezun olmaları gerekmektedir. Sonraki